wtorek, 4 marca 2014

Pudełko na kredki


Potrzeba matką wynalazków. Prawda stara, jak świat. Układanie kredek w małych pudełkach, a do tego podział na ołówkowe i świecowe, to dla małych rączek trochę za dużo. A jeśli jeszcze dołożymy nożyczki i klej, to naprawdę sporo. Dobra mamusia, czyli ja , spróbowała temu zaradzić. Wykorzystałam sztywne pudełko tekturowe, podzieliłam przestrzeń wewnątrz, ozdobiłam tkaninami... i już
box for pencils
Myślałam, że długo nie przeżyje intensywnego użytkowania. Jednak wygląda dalej nieźle, choć i już drugi maluch do spółki z pierwszym z niego korzysta. Jednym słowem, dla mnie, to sukces. Taka mała rzecz, a satysfakcja duża. Zwłaszcza, kiedy nadchodzi czas porządków .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.