sobota, 22 marca 2014

Oryginalny album

Dzieciaki zostały ostatnio obdarowane super kredkami.Wymyśliłam dla nich piórniki, ale o tym to dopiero następnym razem. Muszą się uszyć.
Dzisiaj chcę pokazać, jak prosto udało mi się wykorzystać zwykły segregator do stworzenia jedynego w swoim rodzaju albumu. Mamy w domu różne niewymiarowe pamiątki: obrazki malowane przez nasz i nie tylko dzieciaki, duże fotografie, dyplomy itp. Przekładałam to z miejsca na miejsce, aż w końcu wymyśliłam dla nich album. Do ozdoby wykorzystałam wycinki ze starych, bezużytecznych już okładek oraz szydełkowe motylki. W ten sposób mam porządek w domu, a na półce ładnie wyglądający album.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.