poniedziałek, 10 marca 2014

Kosmetyczka na dysk zewnętrzny

Udało mi się wreszcie zrobić porządek z dyskami zewnętrznymi w domu. Tak, tak dyskami... Przechowujemy tam generalnie archiwum domowe, a przede wszystkim zdjęcia nasze i naszych skarbów. Sami przyznajcie, że zdjęcia dzieciątka tuż po narodzinach są bezcenne, i te z pierwszym uśmiechem, pierwszej zupki i wiele, wiele innych pierwszych...
Przezorny zawsze ubezpieczony, więc mamy dwa dyski, a co za tym idzie, odpowiednie kabelki. Już miałam dosyć przekładania, plątania, więc zorganizowałam im odpowiednie kosmetyczki - etui. Tutorial do małej pokazałam tutaj. Uszycie większej kosmetyczki było trudniejsze, bo i dysk ma większe gabaryty. Ale udało się. Teraz mam fajny komplet i aż żal go chować.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.