wtorek, 25 marca 2014

Sztruksowe spodnie


        Pisałam wcześniej, że muszę pomyśleć o szyciu kurteczek dla dzieciaków na wiosnę. Okazało się, że jednak nie muszę. I tylko nie wiem, czy się z tego cieszyć, czy nie. Fajnie, że udało się nam coś nabyć, ale z drugiej strony, stworzyć coś samemu to duża satysfakcja. Za to mam więcej czasu na inne działania.
       Piórniki dla dzieciaków uszyte i przetestowane w ostatni weekend. Zaakceptowane bez zastrzeżeń przez właścicieli. Teraz czekają tylko na ładne słoneczko, żeby wyszły ładne zdjęcia. A skoro tak, to pochwalę się tym co uszyłam dla mojego synka trochę wcześniej. Spodnie sztruksowe sprawdziły się do tej pory. A na życzenie posiadacza zostały ozdobione... ciuchcią. Oczywiście własnoręcznie przeze mnie wyszytą. I choć pewnie mistrzynie haftu miałyby wiele zastrzeżeń, to ja jestem dumna z mojego dzieła. Wykrójspodni zaczerpnęłam z "OTTOBRE design" nr 1/2010, ale ciuchcia to już mój projekt.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.