środa, 26 lutego 2014

Pudełko na różności

 Przymierzam się właśnie do zrobienia ciekawych pudełek na różne rzeczy dla mojej Córeczki. Pomysłów mam dużo, tylko z czasem gorzej... Przypomniałam sobie jednak, że nie pochwaliłam się Wam moimi pudełkami. A satysfakcji miałam niemało, bo wszystkie skarby, pamiątki znalazły swoje miejsce. I jak się domyślacie, tym sposobem udało mi się ogarnąć wieczne dylematy, gdzie to odłożyć...A co więcej całość wygląda w domu ciekawie i nie muszę jej chować w najciemniejszym miejscu.

Dla moich Skarbów zrobiłam... hmm, to chyba za dużo powiedziane... bo pudełek nie robiłam, a wykorzystałam te po butach, opakowałam je tkaniną i ozdobiłam różnymi zachomikowanymi dodatkami. A oto efekt:

Zadbałam też o siebie ;). Zbierałam kiedyś kartki pocztowe, zaproszenia na różne okazje... Szkoda się z tym rozstać, przynajmniej na razie... A teraz mają one stałe miejsce:
box, organizing

 Te nowe pudełka chciałabym zrobić zupełnie inaczej, zobaczymy co mi wyjdzie.
Ciekawa jestem, czy i Wy macie jakieś własne pomysły na takie porządkowe pudełka?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.