czwartek, 20 lutego 2014

Coś na spokojny sen...poduszka i kołderka

Ostatni post, a może tylko pogoda, nieciekawa dzisiaj, sprzyjają jakoś skłonnościom do leniuchowania. Od tego to już maleńki kroczek by oddać się temu, co większość z nas bardzo lubi, czyli małej drzemce. Szczególnie, że dla dzieciaczków to ważny punkt dnia. A śpi się najlepiej we własnym domku, we własnym łóżeczku i w pięknej pościeli. No i się zaczęło...
Przejrzałam domowe "skarby" i znalazłam fajną, prostą tkaninę w krateczkę, ale ciut za wąską. Toteż znalazł się do tego, i ładny biały materiał. Uszyć poszewki na poduszki i kołderkę tak po prostu? Niemożliwe! Byłoby za prosto ;-D. Tym sposobem pojawiły się w naszym domku misie, takie jak ten na podusi...
pillowcase, application, teddy bear, for baby, pillow, bedclothes, quilt
A te to już na kołderce. Pamiętałam, że misie nie muszą być tylko chłopcami ;-).
 A tak wygląda całość:

bed-clothes, application,  teddy bears, for baby
Wybaczcie jakość zdjęcia. Nie jest łatwo zrobić fotkę dużemu obiektowi tak, żeby zachować szczegóły.

Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje misiaczki. Następnym razem pokażę moje udomowione zwierzaczki, oczywiście oswojone szyciowo ;).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.