piątek, 2 maja 2014

Prosta sukienka sztruksowa


Po poprzedniej sukience szukałam nowej inspiracji na tego typu sukienkę. I znalazłam tutaj. Wykorzystałam ogólny pomysł, ale pozmieniałam szczegóły. Inaczej zamocowałam ramionka, trochę zmieniłam kształt karczka, no i zupełnie inna tkanina. Sama byłam ciekawa efektów. No i proszę udało się, intuicja nie zawiodła. Czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze. Geometryczne kształty poszczególnych elementów znacznie ułatwiają szycie, a jednocześnie nie ujmują uroku sukience. Wspomniany tutorial zawiera ładne zdjęcia z każdego etapu pracy, więc łatwo spróbować na jego podstawie coś zdziałać. Jednoczesne wprowadzenie nawet niewielkich poprawek daje oryginalny strój. Przekonajcie się sami.





A tu już szczęśliwa właścicielka sukienki ;).



Jeśli ktoś miałby problemy z uszyciem takiej sukienki, choćby ze względu na język, chętnie podpowiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.