środa, 28 maja 2014

Urocza sukienka i bluzeczka dla dziewczynki

Ostatnio trochę mniej szyłam, bo zajęłam się wyglądem mojego bloga. Mam nadzieję, że wszystkie zmiany się Wam spodobają, bo to przecież Wam ma być przyjemniej u mnie gościć. Jednak nie zarzuciłam zupełnie szycia. Wykorzystując sposób pokazany w ostatnim poście, uszyłam sukienkę i bluzeczkę dla córci. Jedyna różnica w sposobie, to przygotowanie papierowej bazy wykroju. Reszta to już dokładnie zastosowanie tutoriala.


sukienka z kratką / dress with check

sukienka z kratką / dress with check

sukienka z kratką / dress with check

sukienka z kratką / dress with check




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.