środa, 7 maja 2014

Drelichowe sztruksy


Kolejny raz potrzeba największą motywacją do działania. Synek wyrósł z większości spodni, a zimowe, czarne sztruksy są teraz trochę za grube. Kupiłam ostatnio sztruks drelichowy, w sam raz na wiosnę. I grubość odpowiednia i kolor. Wykorzystałam ten sam wykrój co tutaj, ale nie naszywałam tym razem wierzchnich kieszeni. Poprzednim razem wszywałam gumkę już po zszyciu spodni, co było dosyć kłopotliwe. Oryginalny wykrój tego nie przewidywał, ale dla mojego szczuplaska były po prostu za szerokie. Po kilku podciąganiach spodenek wprowadziłam innowację. Teraz bogatsza w doświadczenie wszyłam gumeczkę od razu, co zobaczycie na zdjęciach. Dodatkowo mam satysfakcję, bo używając tego samego wykroju, a zmieniając go odrobinę i zmieniając tkaninę, mam całkiem oryginalne sztruksy dla synka.

Sztruksy / Cords

Kieszeń, pasek, rozporek / Pocket, waistband, fly

Kieszeń z tyłu / Pocket on back

Gumka w pasku / Elastic ribbon in waistband

Zestaw wyjściowy ze swetrem / Outfit: cords and jacket



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.