poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Sztruksowa spódniczka z kwiatkiem

Na fali szycia sztruksu stworzyłam jeszcze spódniczkę, w tym samym kolorze co ostatnia sukienka. Wykrój znalazłam w "OTTOBRE" nr 4 z 2008 r. Oczywiście nie obyło się bez małych modyfikacji, ale najważniejszą wprowadziłam dopiero po uszyciu prawie całości. Można powiedzieć rzutem na taśmę.., bo pruć strasznie nie lubię i jak nie muszę, to nie pruję. Uznałam, że dla tak małej dziewczynki (niecałe dwa latka) lepsza jest jednak spódniczka na gumce. Co okazało się prawdziwe, chociaż dziś przyszyłabym gumkę jeszcze inaczej.
Tym razem modelka współpracowała trochę lepiej, więc możecie zobaczyć jak układa się całość.

Sztruksowa spódniczka / Corduroy skirt

Tu jeszcze widok z boku, na kieszonki i aplikacje.

Sztruksowa spódniczka / Corduroy skirt

A teraz w zestawie z sweterkiem pokazanym tutaj.

W zestawie ze sweterkiem / Outfit: skirt and jacket

A teraz szczegóły. Mówiłam już wcześniej, że znalazłam tkaninę idealną do łączenia z tym sztruksem, a chciałam wykorzystać ją do maksimum. Poznajecie, to te same kwiatki.
Tutaj jako wewnętrzna strona paska i wykończenie rozporka
Podszewka / Lininig

A teraz jako małe kwiatki w aplikacji na kieszonce

Kwiatowa aplikacja / Floral applique

Aplikacja na kieszonce z zakładkami / A pocket with overlaps and applique

Dopiero w takim powiększeniu zauważyłam, że kieszeń wygląda na krzywo przyszytą. A nie jest! To po prostu kieszeń o rozszerzającym się ku górze kroju. Ale przy prążkach sztruksu wygląda na krzywiznę. Zostaje Wam uwierzyć mi na słowo. Najważniejsze, że na modelce tego właściwie nie widać, a uwagę przyciągają ozdobne zakładki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.