piątek, 24 lipca 2015

Kartki z życzeniami dla Państwa Młodych

Miałam ambitne plany na szycie różnych drobiazgów z haftem, szczególnie marzyły mi się krzyżyki, ale głos rozsądku ograniczył moje zapędy kolorystyczne przy szyciu podkładek stołowych, które pokazywałam ostatnio. Za to przygotowując kartki z życzeniami mogłam sobie pofolgować. Wybrałam jednak kartki z haftem matematycznym za jego niepowtarzalny urok, szczególnie właśnie w tego typu pracach. Kocham robić takie drobiazgi, tylko potem wybrać tę jedną, którą się osobiście podaruje jest dużo trudniej. Tym razem zaprojektowałam trzy kartki, każda inna, choć z haftem matematycznym, a wybrać na koniec było trudno.






A Wy którą byście wybrali?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.