wtorek, 24 marca 2015

Jajo wielkanocne 3D

Tak mi się spodobało wycinanie, zwłaszcza, że tworzymy z dzieciakami różne dekoracje, o których możecie poczytać tutaj, więc pokusiłam się o ładne dekoracje na wielkanocny stół. A jak mi się udało oceńcie sami.
Na początek papierowe wycinanki jajek 3D (inspirację znalazłam tutaj).



 A na dodatek małe jajeczka 3D, wykonane różnymi technikami w towarzystwie kurczaka i zająca.

Tymi jajkami jestem zauroczona, szczególnie tymi wycinanymi. Tak więc to nie ostatnia moja praca tego typu i już dzisiaj zapraszam na wycinankowe koszyczki. A jak Wam się znudzi już takie kreatywne działanie i dopadnie chęć na przekąskę zapraszam  wkrótce na drożdżowe zajączki na moim drugim blogu.
Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.