poniedziałek, 16 marca 2015

Kartki wielkanocne z haftem matematycznym

Znowu mam zaległości w pisaniu bloga, czytania Waszych blogów i tysiąc pomysłów do zrealizowania. Zaczęłam zabawę z papierową wikliną, ale nawet nie mam kiedy wykończyć tego co zaczęłam i pochwalić się moimi pierwszymi plecionkami. Do tego jestem na etapie wymyślania kroju sweterków dzierganych dla dzieciaków, a może i dla siebie... się uda. W końcu, zgodnie z przysłowiem szewc bez butów chodzi. To wszystko na pewno pojawi się tutaj, ale... czas na przygotowania do Wielkanocy. Nie wiem czemu, ale święta coraz bliżej. Zaczęłam od przyjemnych rzeczy, czyli kartek. I choć miałam wielką chęć na haft krzyżykowy, to z braku czasu na wymyślenie (i wykreślenie-wyliczenie) wzorów, ograniczyłam się do haftu matematycznego. Starałam się przy tym, by kartki oddawały sens Wielkanocy i przypominały Chrystusa Zmartwychwstałego.






Czy Wam też podoba się prostota i ten urok bieli?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.