wtorek, 31 marca 2015

Delikatne koszyczki wielkanocne

Chwaliłam się już, że zaczęłam swoją przygodę z papierową wikliną? Niedługo pokażę co stworzyłam, choć widać, że dopiero się uczę. A skoro powstał temat wiklinowych koszyków, a nie jestem jeszcze odpowiednio przygotowana (czytaj nauczona/"naumiana"), no to na razie papierowy. I to od razu dwa, bo nie mogłam się zdecydować, który fason ładniejszy. A jak Wy myślicie?
Tutaj pierwszy z dużym wycięciem i małym jajeczkiem 3D z poprzedniego postu.A inspirację znalazłam tu



Tutaj bardziej zabudowane boczki daję większą możliwość zdobienia. I jak tu się zdecydować?




Życzę wszystkim zdrowych, spokojnych świąt Wielkiej Nocy spędzonych w gronie najbliższych, by przyniosły radość i wiosnę w sercach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.