niedziela, 21 czerwca 2015

Nowa letnia sukieneczka

Oswajam się z moją nową maszyną, tak szybko jak to tylko możliwe, ale jakoś doba nie chce być dłuższa. Uszyłam córci, ze sprawdzonego wykroju, nową letnią sukieneczkę. Szwy elastyczne na tej maszynie wyglądają trochę inaczej, niż na poprzedniej, odrobinę inaczej układa się nić, więc testuję różne szwy i szukam rozwiązań tych moim zdaniem najładniejszych. Sukienka jest prosta, ale najważniejsze, że czerwona, bo to ulubiony kolor córci. Nawet auta zauważa tylko czerwone, a resztę w zasadzie pomija milczeniem. Swoją drogą, ciekawe, kto z niej wyrośnie: typowa kobietka, czy strażak (strażaczka?!!) ?



Już niedługo pokaże co nowego wymyśliłam na lato dla córci, ale czekamy znowu na gorące plenery. A tymczasem jeszcze pokażę, co na szybko uszyłam na moje słoiczki z dżemem czereśniowym, a przy okazji wytestowałam sobie nowy ścieg w maszynie.


Pozdrawiam i do zobaczenia kolejnym razem.


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam wkrótce na kolorowe letnie sukienki i spódniczki. Zdjęcia się robią ;). Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczna sukieneczka na uroczej modelce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.