środa, 17 czerwca 2015

Czy to recycling? Odmieniona bluzeczka

Mnóstwo bluzeczek dla dzieciaków ma na przodzie naprasowanki. Jedne wyglądają dobrze, mimo długiego użytkowania, inne po zaledwie dwóch, trzech miesiącach wyglądają fatalnie. Moja córeczka wybrała sobie swego czasu bluzeczkę z naprasowanymi pieskami. Niestety akurat ta bluzeczka nie przeżyła długo w ładnej postaci.



Szkoda mi było ją wyrzucić, bo jednak córcia ją lubi, a całość jest jeszcze całkiem dobra. Trochę posiedziałam, ale udało się usunąć całość naprasowanki. Ponieważ pozostała pewna różnica odcieni, musiałam coś wymyślić. Wykorzystałam resztki papieru do naprasowywania, na których wydrukowałam serduszka, romby, kwiatki... Do tego pisaki do malowania na tkaninach... A oto efekt:


Zastanawiałam się, czy nie za słodkie. Jak myślicie? Córci się podoba, co w końcu najważniejsze, ale na pewno nie jest obiektywna.

A na razie szyje się nadal bardzo powoli, ale już niedługo może uda mi się coś zakończyć i pochwalić. Na razie tłucze się po głowie myśl "kupa sprzętu, mało talentu", ale odgrażam się sobie w myślach, że może ten sprzęt jeszcze do czegoś się przyda. Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.