piątek, 1 maja 2015

Wybieram maszynę do szycia

Pisałam ostatnio, że muszę wybrać nową maszynę do szycia. Wybór nie jest łatwy, bo z jednej strony ciągnie mnie do maszyn tradycyjnych, mechanicznych, z drugiej - chciałoby się większego komfortu szycia. Postanowiłam zrobić zestawienie interesujących mnie maszyn. Pominęłam Łucznika, chyba nie chcę więcej ryzykować z tą marką. Wiadomo, bazujemy na opinii starych Łuczników, gdy tymczasem nowe to już inna bajka. Kierowałam się ogólnie opiniami na temat marki Janome, Brother, Juki, stąd takie maszyny w zestawieniu. Pomyślałam, że komuś może przyda się takie zestawienie, więc pokażę co tam nagryzmoliłam. Wybór jest mocno subiektywny i na pewno niepełny. Puste pola lub znaki zapytania oznaczają brak informacji, albo ja się nie postarałam, żeby je znaleźć. Może Wy będziecie w stanie je uzupełnić, a może poświęcicie chwilę, by dodać własną opinię. Na pewno może się to przydać, nie tylko mnie, ale i innym poszukiwaczom "swojej idealnej" maszyny do szycia. Mnie na razie podoba się Janome 5060DC. Jedynie ta cena dla takiego amatora jak ja, podoba mi się najmniej. Opinię o niej (maszynie, a nie cenie) można przeczytać tutaj, zresztą również o kilku innych maszynach. Zapraszam do korzystania i komentowania (po kliknięciu można obejrzeć powiększenie). A na koniec, zgodnie z nową tradycją sprzedażową, przypominam, że "Ja, (tu możemy dodać swoje imię), świadom tego faktu, czytam to wszystko na własne ryzyko..."




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.