niedziela, 1 listopada 2015

Spodnie dresowe

Czekałam z kolejnym wpisem, żeby pochwalić się bluzeczką "galową" dla córci do przedszkola, niestety brakuje "jedynie" zdjęć w miarę dobrej jakości. Pokażę więc spodnie dresowe, jakie uszyłam dla synka. Jestem z nich w miarę zadowolona, choć musiałam trochę pokombinować, bo mi dziecko jakoś podrosło od momentu powstania wykroju do zakończenia szycia. A że niestety maszyna trafiła w trakcie do serwisu... więc to trwało chwilę dłużej (swoją drogą na serwis nie mam powodu do narzekania). Właśnie zaczęłam kolejną parę, no i znowu przestuj, bo... maszyna znowu musi do swojego doktora. Taki mi się egzemplarz leniwy trafił ;(, że co chwila wymyśla sobie nowe dolegliwości.

Same spodnie dresowe, jak spodnie. żeby nie było nudno, dodałam szare dzianinowe kiszenie wpuszczone w szew boczny spodni, czego niestety nie widać i szare dodatki przy pasku.
Zaczęłam już szyć następne podobne, żeby dziecko miało w czym pomykać do przedszkola, ale na razie muszą zaczekać.
Oprócz tego dzieje się dużo robótkowo, to i mało czasu na pisanie, ale się postaram wkrótce pokazać nowe "wyroby". Zapraszam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.