wtorek, 24 lutego 2015

Recyclingowa torba

Pewnie wielu z nas ma tak, że żal wyrzucać rzecz kupioną stosunkowo niedawno, która jednak przestała spełniać swoje funkcje. I tak było u nas z dużą torbą podróżną. Użyta zaledwie kilka razy a tu duży suwak się zepsuł. Za późno na składanie reklamacji, naprawić niełatwo, ze względu na sposób wszycia suwaka, używać się nie da, a wyrzucić szkoda. Zostaje recycling. Wykorzystałem większe boki torby, dodałam podszewkę i wykończyłam całość lamówką i mam całkiem zgrabną torbę. Do wykorzystania np do noszenia większych dokumentów formatu A4, laptopa, albo po prostu zakupów.



Dodatkowo z pozostałości powstała torebka dla dziewczynki o wymiarach rzędu 20 x 20 cm. Piórnik, zeszyt i coś drobnego spokojne się tutaj zmieści. Kolor torby jest oczywiście czarny, ale znowu dopadła nas szaro - bura pogoda i zdjęcie z lampą jakoś przekłamuje kolorystykę.



W komplecie z torebką powstał chustecznik, ozdobiony... oczywiście podwójnym stębnowaniem kontrastowymi nićmi. Jak Wam się wydaje, czy ten mój recycling jest udany?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.