poniedziałek, 5 stycznia 2015

Chusteczniki

Witam wszystkich w Nowym Roku. Niech dzieje się nam zdrowo, wesoło i kreatywnie, a doba ma 48h.
 
Trochę mnie tu mało ostatnio, za to dużo się działo szyciowo, szydełkowo i... naukowo. Jakkolwiek by to zabrzmiało, mam pomysł na coś, czego jeszcze nie robiłam, ale na razie cicho sza... uczę się, wymyślam, no i zobaczymy.

Sporo szyłam chusteczników, a osoby obdarowane mam nadzieję, że cieszą się użytkując efekty. W tych pierwszych podoba mi się najbardziej podwójne stębnowanie, zrobione dodatkowo kontrastowymi kolorami nici.

A teraz wnętrze chustecznika.. oczywiście przykładowe, bo każdy jest trochę inny.
Nie mniejszy urok mają chusteczniki z kolorową wypustką, proste, a jednocześnie z charakterem.
Sama przyjemność szycia, doboru kolorystycznego, by spodobało się osobie obdarowanej, a efekt jak dla mnie niezwykły. A jak Wam się podobają?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.