niedziela, 7 grudnia 2014

Anielska poduszka na udany sen

Trudno się zdecydować. Z jednej strony anioły 3D są wyjątkowo piękne, a na choince niezastąpione, z drugiej strony anioły dwuwymiarowe - płaskie mają swój niezwykły urok. Uległam pokusie i zrobiłam aniołki, gotowe strzec spokojnego snu. Tak wyglądają na poduszkach uszytych z mięciutkiej i cieplutkiej flanelki.




Tak wyglądają same aniołki




A wykonane są na podstawie poniższego wzoru-bazy, którą podzieliłam na trzy części: głowę, tułów i sukienkę. Wszystkie aniołki mają ten sam tułów, podobny rozmiar głowy z modyfikacjami aureolki i różne sukienki. Powstawały one pod natchnieniem chwili, więc nawet nie zapisywałam wzorów. Skrzydełka wykonywałam analogicznie do wzoru sukienki.




W tym przedświątecznym czasie, jest doskonała okazja do wykonania takiego słodkiego prezentu dla najmłodszych. Myślę, że z aniołkiem na poduszce, każdy nasz Aniołek, będzie chętniej zasypiał. Proszę pochwalcie się swoimi projektami. A jeśli macie jakieś pytania, piszcie, postaram się pomóc.
Pozdrawiam wszystkich.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.