piątek, 26 września 2014

Sukienka na chrzest

Chrzest to ważne wydarzenie, nawet dla małego człowieczka, który jeszcze nie zawsze jest świadomy jego powagi. W taki dzień należy odpowiednio wyglądać. Ja dla mojej córci zrobiłam, oj dawno to już było, ale się jeszcze tym nie chwaliłam, a jakoś z tematem czapeczkowym mi się łączy, sukieneczkę na szydełku, w komplecie z bucikami i czapeczką. Zależało mi, żeby ubranko było wygodne i mała czuła się w nim komfortowo. Wzór wybrałam z "Diany Extra-Mały Bobas" nr 3/2012. Oczywiście dokonałam przeróbek oryginału, zrezygnowałam z rękawków w sukience, bo moja córcia miała śliczną białą bluzeczkę i szkoda było ją zakrywać bardziej niż to konieczne. No i obowiązkowe przeliczenie oczek, zgodnie z tym co już pokazywałam, bo moja włóczka różniła się trochę od polecanej. Buciki zrobiłam na bazie pokazanej podeszwy, inwencja własna, a czapeczkę do kompletu pokazałam już wcześniej. Notabene moja córcia lubi nosić czapki tylko w zabawie i przez chwilę, więc tutaj jej nie ma, no bo to nie była zabawa. A oto efekty mojej pracy

fot. Fotografia-Studio, Lodz

wykończenie ramiączek i dekoltu / straps and neckline



to co mnie urzekło - plisa i margerytki / it captivated me - fold and daisies
buciki / little shoes

podeszwa - baza / bottom - base



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.