niedziela, 8 czerwca 2014

Książeczka dla malucha

Oglądałam wiele Waszych prac z serii "quiet book" dla maluchów. Zamarzyło mi się stworzyć taką książeczkę samemu. Ale jako człowiek praktyczny wypatrywałam oczywiście okazji, żeby książeczka nie leżała w kąciku, tylko cieszyła dzieciaczka. No i stało się. Dziś pochwalę się moim "dziełem". Projekt i wykonanie moje, mam nadzieję, że Wam się spodoba. A samo szycie książeczki, to świetna zabawa przy projektowaniu i ćwiczenie kreatywności w trakcie krojenia i szycia, ale też możliwość wykorzystania tych wszystkich zachomikowanych skarbów-przydasiów. A efekt...sami zobaczcie. Książeczka powstała z myślą o rocznym dziecku, a więc nie ma luźnych elementów, sznurków itd... Czy też szyjecie, a może nabywacie tego typu zabawki dla swoich dzieci?

pierwsza strona, first page, okładka, cover

zamknięty garaż, closed garage

otwarty garaż, auto, open garage, car

ciężarówka, truck

kształty na otwartej przyczepie, shapes on open truck

autobus, bus

pociąg, train

auto strażckie, firetruck

auto strażackie, firetruck, narzędzia, tools

auto policyjne, karetka, police car, ambulance

rakieta, space ship



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.