poniedziałek, 21 lipca 2014

Moje seminole

Spodobała mi się fajna technika łączenia małych elementów. Bardzo proste i efektowne, choć nie umiem tego nazwać po polsku. Może Wy znacie poprawną nazwę po polsku, byłabym bardzo wdzięczna.  Uszyłam w ramach testów moje pierwsze pudełko wykorzystując seminole jako ozdobę.


Tutorial

1. Wycinamy paski z materiału - ja mam 3 kolory. Szerokość pasków określa wielkość wzoru końcowego. Długość wg potrzeby.


2. Zszywamy paski, rozprasowujemy starannie szwy i tniemy na wąskie paski. Otrzymujemy:

3. Składamy teraz kawałki w następujący sposób i zszywamy (oczywiście składamy elementy prawymi stronami). Uwaga na łączenie środkowych fragmentów


4. Po zszyciu wszystkich elementów, odcinamy naddatki wzdłuż zaznaczonej linii


5. Doszywamy "brzegi", stęnujemy

6. Możemy wykorzystać gotowy element. Ja zrobiłam ścianki boczne w pudełku z seminole.




Udanego szycia!
Enjoy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałeś być moim gościem. Proszę zostaw po sobie ślad.
Thank you you want to be my guest. Please post a comment.